nedelja, 14. april 2019

Star Wars

Vem ja, tudi meni je čudna, a tako je bilo naročilo in naročnica je bila več kot navdušena :) Komaj je čakala, da bo lahko voščilnico predala slavljencu in ne, nisem se zmotila v številki, slavljenec bo res slavil 30. rojstni dan in je neizmerno velik oboževalec Star Wars.
Če je naročnica srečna, sem tudi jaz, čeprav voščilnica ni po mojem okusu. Sem pa zadovoljna, da sem sploh kaj spravila skupaj. Dolgo sem iskala idejo in je ni in ni bilo, ko pa sem videla skico pri CRAFT-alnici, pa je vse skupaj kar nekako samo "padlo" skupaj...




Izzivi:
CRAFT-alnica - skica
Najlepši par - galerija meseca aprila (številke)
Craftyhazelnut's - patterned paper
DL.ART - ag
Craft Rocket - for men/boys
Word Art - ag

16 komentarjev:

  1. Super voščilnica! Meni so Star wars tudi zelo všeč. Odlično si sledila skici. Lepe dni :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. What a perfect card for a Star Wars fan!! Love the starry background!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, what a cool card!
    xxx Margreet

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, včasih moramo izven svojih okvirjev in narediti tudi kaj kar nam ni tako zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. uf ja nenavadne želje in še ko daš nekaj iz rok, kar ti ni najbolj všeč. No glavno, da je slavljencu. Super si se znašla!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super da si našla idejo preko izziva na Craft-alnici. Verjamem da bo prejemnik vesel :)

    OdgovoriIzbriši
  7. uu, je kar strašna, ampak za oboževalce taprava. fajne kombinacije barv.

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Valerija, poznam fante, ki so stari 40+ in so totalni oboževalci Star Wars in ostalih ZF zadev. :-) Prepričana sem, da bo prejemnik navdušen. Super si se znašla. :-) Vem pa, kako težko je dati od sebe izdelek, s katerim nismo prav zadovoljni. No, meni se zdi, da si z voščilnico zadela "žebjico na glavico". :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super card for a Star Wars fan Valerija, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  10. Fabulous card, my husband would love this he is a big star wars fan.
    Hugs
    Linda xxx

    OdgovoriIzbriši
  11. A super card Valerija, a great take on the sketch.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  12. Zanimiva voščilnica, tudi sama bi imela z tole temo hude težave in zato te popolnoma razumem. Važno, da je slavljenec zadovoljen in seveda, da ti je skica prišla prav.
    Hvala, da si sledila naši skici in senam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  13. Pravzaprav mi je zelo všeč, da ima odrasla oseba neke otroške igrivisti, spomine na vzornike. zaminiva voščilnica in verjamem, da je bila naročnica zelo zadovoljna. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT_alnici

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepo voščilnico si naredila po naši skici :-)) Krasno si ji sledila.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Great card, well done! Thanks for joining us at Craft Rocket Challenges.

    groetjes, Ellen

    OdgovoriIzbriši
  16. Brilliant card. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge.
    Good luck!

    OdgovoriIzbriši