petek, 31. julij 2020

Škatlica za merci za birmo

V mesecu juniju sem naredila ogromno vabil in voščilnic za zakramente, a tudi sedaj, ko je vse mimo, ne pridem tako daleč, da bi se vsedla za računalnik in napisala kako objavo. Očitno sem v neki fazi lenobe, pa nič ne de, od časa do časa prav paše tako...

Eden izmed projektov je bila škatlica za merci za birmanko.





Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca julija
Craftyhazelnut's - patterned papers
CARDZ TV - ag
Word Art - ag
Kreativ Tanten - Besondere Kartenform






Danes pa vam pokažem tudi voščilnice in darilca, ki sem jih prejela za rojstni dan.  Najlepša hvala vsem, da ste se spomnile name in mi s svojo pozornostjo polepšale moje praznovanje.





6 komentarjev:

  1. super, da si nazaj, sem se spraševala, če je vse ok.
    super, da uživaš in tudi lenoba paše, sicer pa v tej vročini ... je to najboljša ideja!
    krasne so vse te želje na kupu, vau, vedno tako lepo za pogledat!

    OdgovoriIzbriši
  2. These are stunning Valerija. I hope all is well.
    Hugs
    Linda xxx

    OdgovoriIzbriši
  3. What wonderful cards! A belated thank you for joining us at Penny’s Paper-Crafty Challenge. DT Kathy [myasperations.blogspot.com]

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely cards!

    Thank you for joining us at Creatalicious Challenges and we hop you join us again

    Happy Crafting
    Sam

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful card, lovely to see you joining us at Creatalicious Challenges

    OdgovoriIzbriši