ponedeljek, 30. november 2020

Medenjaki

Ko sem videla spodnjo skico, sem se spomnila na medenjake v obliki srčkov, ki sem jih izrezala iz papirjev LemonCraft. Tudi voščilnico sem pripravila že pred časom, sem pa skoraj pozabila na objavo.





 




Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca novembra (šablona pravokotnika iz seta vesela pošta)
Craftyhazelnut's - patterned papers
Word Art - ag
CHNC - #518
Time out - quick
ArtMBR - Hrestač - božična zgodba (medenjaki)

9 komentarjev:

  1. jako volim medenjake!
    predivna čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako rada bi tele medenjake videla v moji pravljici, saj so ena izmed tem in pri tebi glavna tema voščilnice. Sicer ta del zgodbe šele pride na vrsto, ampak cel mesec so vse teme odprte.

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card Valerija, super design and colours, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  4. A pretty card Valerija, lovely colours.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  5. So pretty card! :)
    Thanks a lot for joining us at Creatalicious! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Great take on the sketch - those heart shaped gingerbread cookies are absolutely delightful! Thanks so much for playing along with us at TIME OUT!

    OdgovoriIzbriši
  7. This is very pretty! Love the way you used a pretty bg for those cookies, makes it look beautiful. Thank you so much for joining us at Time out challenges. Hugs ~ Ishani.

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful card 🙂 Thanks for your participating at The Skechy Challenges. Hope you participate in our next challenge. DT Veronique

    OdgovoriIzbriši