petek, 19. november 2021

Prikupni snežaki

Danes sem se odločila narediti snežaka. Ker sem se zraven tako zabavala, so namesto enega nastali kar trije. Ozadje sem senčila preko rezalne šablone, tako je čipkast rob ostal bel. Spodnji del voščilnice pa sem prelepila z maskirnim trakom, da sem dobila snežno odejo, na katerega sem postavila snežake.






Štampiljka prikupnega snežaka je od Mavelu, prav tako pa tudi rezalna šablona okvirčka in napis.

Izzivi:
Mavelu - mesec do decembra (dan 1)
DL.ART - November
ABC Christmas challenge - W is for whimsical
CHNC - #268
The Cutie Pie - anything cute
PIP challenge - #2146
Stempelgarten - lieblingsstempel
 

6 komentarjev:

  1. Beautiful cards! The snowman is so cute. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštkani!
    Res je že čas da se lotim voščilnic...

    OdgovoriIzbriši
  3. Wonderful cards, I love your little snowman and the Wonderful colouring, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  4. Cute little snowmen and great cards.

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  5. Who doesn't love a snowman. Cute cards. Thanks for joining us at Creative Inspirations and good luck Jayne DT

    OdgovoriIzbriši