torek, 17. maj 2022

Coffee to go

Pri meni je nastala še ena kofetarska voščilnica. Zanimiv lonček za na pot sem postavila na ozadje s kavnimi zrni, ki sem ga naredila s stencil šablono. Dodala sem čisto nov napis Najlepšega para, ki mi je zelo všeč in ga v zadnjih dneh prav pogosto uporabljam.



Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca maja
CRAFT-alnica - kava
Najlepši par - nova kolekcija
DL.ART - May
TTCRD - ag
Word Art - ag
PIP challenge - #2220

7 komentarjev:

  1. A fabulous image and I love the coffee bean background, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  2. Perfektno ozadje in meni prav tako ljubi napis :). Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici, kjer sem ta mesec gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Love this card Valerija. Great background for this lovely image. xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa voščilnica ! Hvala, ker na temo kava sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Prava voščilnica zame, čisto po mojem okusu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful card, love the background!Thanks for playing at Through The Craftroom

    OdgovoriIzbriši