sreda, 1. februar 2023

Vesela hiška - izziv #39 - Lonček na pike

Januar je minil kot blisk in tu je že mesec februar z njim pa tudi nova pesmica in nov izziv v Veseli hiški. 


Dolgo že iščem
lonček na pike,
tak, ki ti skuha, vse kar želiš.

Malo potrkaš,
malo pomešaš,
rečeš - in vse, kar izrečeš, dobiš.

Če bi kdo srečal,
lonček na pike, 
najprej naj sam se naužije dobrot.

Potlje pa res - 
zelo bom hvaležna, 
če mu do mene pokažete pot.

(Anja Štefan)


Mene je pesmica navdihnila, da sem si končno naredila naslovno stran za mapo z recepti. Le še urediti jih bo treba. 





Sponzor februarskega izziva je Tina iz Najlepšega para. Gotovo že veste, da je Tina pred dnevi izdala novo pomladno kolekcijo. Z njo smo ustvarjale tudi prebivalke Vesele hiške. Tina, najlepša hvala za darilni bon, s katerim smo si lahko privoščile novosti.  Tina pa je tudi za eno izmed vas pripravila čudovito nagrado. Splača se sodelovati.





Sedaj pa me že močno zanima, kako je pesmica navdihnila moje sostanovalke iz Vesele hiške: Branka, Janja, Majda in Veana.

Prav tako pa z zanimanjem pričakujem, kako bo pesem navdihnila vas.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca februarja

5 komentarjev:

  1. u koliko lepih lončkov si dodala, kuhanje in peka sladic bosta tako še slajši. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno naslovnico mape si si ustvarila Valerija, zelo, zelo mi je všeč ❤️
    Veselo ustvarjanje v kuhinji ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. A really beautiful card Valerija, Kate x x

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo začetno stran za tvojo mapico receptov si ustvarila. V tvojem lonču na pike se bojo zagotovo skrivale same dobrote. Hvala za krasno inspiracijo. Objem in pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši
  5. Valerija, tako lepe naslovne stranice se pa ne bi branila nobena kuharica, čudovita je.

    OdgovoriIzbriši