četrtek, 27. april 2023

Za Abrahama

Ta voščilnica je nastala pred kratkim. Rjava sicer ni ena mojih ljubših barv, a mi je ta voščilnica na koncu izpadla prav super. Malo sem pobrskala po predalih, da pogledam, kaki izrezi in ostanki se mi valjajo in evo. Voščilnica je bila prav kmalu pripravljena za na pot k slavljencu.




Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca aprila
Bastel Traum - celebrate
Crafty Calendar - die cuts
CRAFT-alnica - voščilnica za okroglo obletnico
PIP challenge - #2316



 

5 komentarjev:

  1. Super masculine card, Valerija. Great use of all those snippets. xx

    OdgovoriIzbriši
  2. LOVE this card Valerija - gorgeous design and so well made. I love that the background paper is the same as you used for the 50 - little details like that really pull a card together perfectly.

    Hugs
    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker z voščilnico za okroglo obletnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa voščilnica za okroglo obletnico :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica za okroglo obletnico. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši