sreda, 31. maj 2023

Sadje

Ker imajo Papirčkarice ravno izziv na temo sadja, sem se spomnila na knjižno kazalo z robidami. Nastalo je že nekaj časa nazaj za prijateljico. 



Še ena čisto zares sadna kreacija pa je nastala včeraj za našega Tima. Ja, dopolnil je 6 let in jeseni gre v šolo. Le kam je odbrzel ta čas...

Morda se kdo sprašuje, zakaj vam kažem torto? Res je čisto preprosta, a naš Tim je velik oboževalec jagod in je pač taka, da je biskvita res minimalno, ostalo so pa jagode in jogurtovo jagodna krema. 
Kažem pa vam jo zaradi nečesa drugega... Leseno številko sem našla na poličkah Darilnice Klavdija in takoj mi je padla v oči. V trenutku sem vedela, da bo pristala na torti. Spodnji lesen podstavek številke sem zavila v folijo in vse skupaj zamaskirala s smetano in jagodami. Želela pa sem vam pokazati tudi to, kako sem naredila napis. Rezalne šablone, zobotrebci in vroče lepilo, pa je...


Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca maja
Papirčkarice - sadje
Word Art - ag
Allsorts - week 730

5 komentarjev:

  1. Six already, how time flies Valerija, love that cake I bet is delicious and such a gorgeous bookmark too, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  2. Fabulous card and what an amazing strawberry cake, it looks delicious! xx

    OdgovoriIzbriši
  3. A lovely bookmark and delicious looking cake, thank you for joining us at the Allsorts Challenge.
    Lorraine

    OdgovoriIzbriši
  4. Love the bookmark! The cake looks delicious :-) Thank you for joining the Allsorts challenge.

    OdgovoriIzbriši
  5. A beautifully done tag and delicious cake!
    Thanks so much for joining in at Allsorts challenge this week!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    OdgovoriIzbriši