torek, 6. avgust 2024

Po dolgem času...

Pozdravljene. Ne vem, kaj se dogaja z mano v tem letu, a nikakor ne pridem do pisanja objav. Še sreča, da imam Veselo hiško, sicer bi zgledalo, da sem povsem izginila iz ustvarjalnega sveta. A brez skrbi, še sem tu in še vedno tu in tam kaj ustvarjam. Se mi je pa v tem času nabralo ogromno neobjavljenih izdelkov. Kot se spodobi, danes za začetek pričenjam s povsem preprosto objavo preprostih vabil. 

Na izrecno željo naročnikov, so morala biti vabila čisto enostavna, enostranska in brez vseh okraskov. Tukaj so in bila so jim zelo všeč...








Vabila prijavljam v galerijo Najlepšega para, uporabila sem rezalno šablono pravokotnika s šivi.

Ustvarjajo pa tudi naši otroci. Morsko sceno z morskima konjičkoma je narisala Nives.



Nives želi voščilnico prijaviti na naslednje izzive:

Najlepši par - galerija meseca avgusta
CRAFT-alnica - morska voščilnica
Simon Says - Kids Summer Vacation Challenge


3 komentarji:

  1. Čudovito morsko voščilnico si izdelala. Hvala za sodelovanje pri CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorgeous work of art Nives! the seahorses are fabulous and I love the dark blue sea background, absolutely fabulous! :-)

    Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Kids Summer Vacation Challenge

    Luv
    Lols x x x

    OdgovoriIzbriši
  3. Nives, lepo morsko voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši