ponedeljek, 18. avgust 2014

Kuverta in kartonček za kopalne karte


Ker si ljudje vzamemo vse premalo časa in denarja zase, za svoje sproščanje in razvajanje, sem danes podarila 2 karti za celodnevno kopanje. Upam,  da bo obdarjenka uživala, da je zadovoljna z darilom in da ji je všeč tudi moja kuverta v kateri sem ji darilo podarila.

Kuverto z vložnim kartončkom  sem izdelala v rumeni barvi in jo prijavljam na avgustovski izziv Ustvarjalnega dotika iz njihove trgovinice sem uporabila šablono vijugice, ki sem jo uporabila na prvi strani kuvertice in embosirno srajčko, ki sem jo uporabila na vložnem kartončku, na katerega sem zataknila karti.

Pa naj bo za danes dovolj pisanja, več naj povedo fotografije...






3 komentarji:

  1. Luštno si zapakirala darilce :) Hvala za sodelovanje v izzivu trgovine Ustvarjalni dotik :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se zdijo taka darila super in lepo si karti tudi zapakirala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Taka darila so super ideja. Luštno si zapakirala karti :)

    OdgovoriIzbriši