torek, 14. oktober 2014

Roza pentlja


V zadnjih dneh, ko se je pričela lepa sončna jesen, sem tako na tesnem s časom, da bom še komaj pravočasno prijavila voščilnico z roza pentljo na 118. izziv pri Craftalnici - roza pentlja, simbol boja proti raku dojk, čeprav imam narejeno že nekaj dni. Voščilnico pa bom tudi podarila združenju Europa Donna Slovenija.






Ker sem na voščilnici uporabila tudi Tinino štampiljko - mnogo lepih želja, bi jo rada pokazala tudi v galeriji meseca oktobra na Najlepši par.

6 komentarjev:

  1. Krasna je.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 118. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Valerija, ker boš dobrodelna!
    Zelo je lepa in super si jo sestavila :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici z roza pentljo ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Valerija, všeč mi je preprostost in domiselnost. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Valerija, hvala, ker si jo pokazala!!! Zelo mi je všeč, kako se baloni upanja dvigujejo nad pentljico in vesela sem, da si uporabila napis Najlepši par. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je s srčastimi baloni in roza pentljico.
    Hvala da si z nami v dobrodelni Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši