nedelja, 26. april 2015

Spet božična

Ne, sploh ne pogrešam zime, ali božičnih praznikov, če je morda kdo na to pomislil, pravzaprav zime sploh ne maram, niti malo, prav vesela sem sončka in toplih dni.

Sem pa tudi zelo presenečena, ko sem ugotovila, koliko ustvarjalnih blogov pravzaprav ima izzive na temo božiča vse leto in koliko izdelkov ustvarjalke redno prijavljajo. Pa sem se jim pridružila tudi jaz.


Voščilnico prijavljam:
Winter Wonderland - twinkle
The 12 Months of christmas link up - colour challenge
Scraps of Life - April Rudolph Days Challenge
craftyhazelnuts patterned paper - paterned paper
christmas cards all year round - ornament
Scribble and Scrap - ag
CHNC - april
CHNC - 20 minutes or less

11 komentarjev:

  1. Tudi jaz ne maram zime brrrr.... ampak sem DT član Holly Jolly Christmas izziva in čez celo leto izdelujemo novoletne voščilnice (12x2 = 24). Tako imam ob koncu leta lepo zbirko voščilnic :-). Tvoja voščilnica je zelo luštkana in vabljena si, da se v bodoče pridružiš našim izzivom.

    OdgovoriIzbriši
  2. lovely card. The reindeer image is so pretty.

    I like to make my Christmas cards all year so that I am not rushed with making them in the Xmas season!

    Thanks for taking part in the April Rudolph Days Challenge. Good luck in the prize draw.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepa je. I da, na kraju neces biti u guzvi sa cestitkama...ali ipak..tek je zima prosla..:)
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz znova pogledujem malo nazaj čez pretekli vikend, da vidim kaj vse si ustvarila in vidim, da je pri tebi tokrat od pomladi do zime, pa še do orienta si odšla :) Novoletne voščilnice je pravzaprav pametno izdelovati vse leto in glede na to, kako popularna je ta tema, ni čudno, da obstaja kar nekaj izzivov na to temo skozi vse leto. Všeč mi je ta kontrast črno-belega odtisa z barvno podlago.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ker se leto hitro obrne, je kar prav, da se tudi med letom lotimo voščilnic za veseli december. Lepa je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Gorgeous card, great image and lovely papers.

    Kath x

    OdgovoriIzbriši
  7. Thanks for entering CCAYR April challenge and all of my Craftyhazelnut's challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

    OdgovoriIzbriši
  8. That is a really elegant deer and lovely backing paper beautiful card. Thanks for joining in at CHN Christmas extra for April.
    Hugs
    Margaret M

    OdgovoriIzbriši
  9. A really cute reindeer, love the pattern on him and the glitter layer. Thanks for joining in with our 'Sparkle and Shine' challenge at Winter Wonderland, and good luck
    Eileen x

    OdgovoriIzbriši
  10. Great card. Thanks so much for joining in the fun at CHNC.
    Hugs
    Fiona DT x

    OdgovoriIzbriši
  11. Great card. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    OdgovoriIzbriši