torek, 6. oktober 2015

Darilna škatlica

V soboto sem naredila darilno škatlico, ki bi naj sicer bila preprosta, če bi jo preprosto izrezala s šablono. A ker je šablona A4 moj sizix pa standardni - premajhen za take šablone, sem se morala znajti. Mrežo za škatlico sem preprosto obrisala ob šabloni in jo izrezala s škarjami, pregibe pa sem dobila tako, da sem papir položila na šablono in podrgnila s prsti. E, pa je uspelo, če že imam šablono (nisem si je sama kupila), sem jo morala nekako tudi preizkusiti :)



Škatlico sem preprosto okrasila s Tinino štampiljko, trakcem in metuljčkom, napolnili smo jo z bonbončki, dodali bankovec in darilo je bilo nared...



Prijavljam jo v galerijo meseca oktobra pri Najlepšem paru in
Craftyhazelnut's - patterned paper.

6 komentarjev:

  1. Krasno škatlico si naredila in všeč mi je njena oblika :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno škatlico si naredila in všeč mi je njena oblika :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super škatlica! Lepo si se znašla z obrisovanjem šablone. Vse pohvale za natančno "peš" rezanje. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično si se znašla in prav lušna škatlica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  5. A gorgeous box, love your bps. Thanks for joining us at CHPPC, good luck with the challenge. hug sShirleyxxxx

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala za lepo darilo ... bonbončki pa so že skoraj zmanjkali :)

    OdgovoriIzbriši