torek, 11. oktober 2016

Voščilnica s traktorjem

Zadnje čase sta ustvarjanje in blog spet malce na stranskem tiru. Zato je prav fajn, da od časa do časa dobim kako naročilo, ki me nežno potisne nazaj v ustvarjalni kotiček. Tako je po naročilu nastala ta voščilnica s traktorjem. Traktor naj bi bil zelen kot John Deere, seveda sem si morala na spletu pogledati, kako ta izgleda, zato sem mu naredila tudi rumena kolesa.

Ker je voščilnica nastala tik pred zdajci, je žal temu primerna tudi fotografija.                                                                                                                                   




Voščilnico prijavljam na oktobrski izziv pri Ustvarjalnem dotiku, kjer je tema meseca izdelek po želji.
Iz trgovine Ustvarjalni dotik sem uporabila osnovo za voščilnico, štampiljke za voščilo in premaz za razpoke, ki sem ga nanesla na zobnike.

10 komentarjev:

  1. Great card for a young boy [or big boy], hugs.. {aNNie}

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav pride kdaj ustvarjalna spodbuda :) Čestitka je krasna! Hvala za sodelovanje v našem izzivu :) Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  3. ja, take brce pridejo prav :) Dobro si opravila s tematiko.

    OdgovoriIzbriši
  4. This is so fabulous!! The tractor is awesome!! Love the gears!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobr zelenko je izpadel, za tega John Deera pa slišim prvič - sploh ne bi vedela, kaj narediti:))) Lep pozdrav,Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si se lotila zahtevnega naročila. Super traktor in lušna voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Najprej sem opazila zobnike, ki so mi v zadnjem času zelo ljubi :-) Potem je bil na vrsti traktor - zaradi voščilnic tudi sama zdaj ločim med New Hollandom in John Deer -om :-) Lep vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Looooove this Card a Great Male Card!

    OdgovoriIzbriši