torek, 16. julij 2019

Vrtnice

Včeraj so k meni prispele nove štampiljke vrtnic, pred nekaj dnevi pa blazinice in res se nisem mogla upreti skušnjavi, da na hitro naredim eno preprosto voščilnico z novimi pridobitvami. Meni je všeč...






Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca julija
Najlepši par - nova kolekcija
Allsorts - CAS
Paperbabe stamps - sketch

11 komentarjev:

  1. Tudi meni je všeč - tako zelo lepo si združila izzive!
    Čudovit dan ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni so všeč tvoje nove pridobitve in seveda voščilnica :).

    OdgovoriIzbriši
  3. A pretty Rose creation Valerija, thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoja nova pridobitev mi je zelo všeč. Lep motiv vrtnice. Krasno voščilnico si izdelala po dani postavitvi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful card, love the roses.
    Hugs
    Linda xxx

    OdgovoriIzbriši
  6. A lovely card and beautiful design. You may want to pop over to my blog as there's a surprise for you!
    Kath x

    OdgovoriIzbriši
  7. A really lovely image and a great design of the card. Thank you for joining our CAS challenge this week at Allsorts.

    Kath x

    OdgovoriIzbriši
  8. Very pretty. Thanks for sharing with us at Allsorts challenge.
    Lynn x
    DT

    OdgovoriIzbriši