torek, 24. september 2019

Reciklirana škatlica

Kar tako, za svojo dušo in veselje, ter za izziv pri CRAFT-alnici sem reciklirala okroglo škatlico od topljenega sira.


Za zunanjost sem uporabila nežne odtenke Lemon craft paprija House of Roses in Forget me not, dodala sem angela in vrtnice ter nekaj drugih nežnih dodatkov...


Notranjost sem oblekla v recikliran darilni papir s svetlečimi zlatimi zvezdicami. 


Oba uporabljena seta papirjev Lemon craft sta iz Darilnice Klavdija, kakor tudi ura, metulj in bleščice.


Izzivi:
CRAFT-alnica - reciklaža
Papirčkarice - shabby chich
Word Art - ag
Paperbabe stamps - ag
Butterfly challenge - spin the butterfly whell with M (metal charm + butterfly)
Creative Moments - ag
Creative Fingers - ag

9 komentarjev:

  1. You made a lovely box from the cheesebox! Great design!
    Nancy

    OdgovoriIzbriši
  2. OOO nežna in romantična reciklaža :).

    OdgovoriIzbriši
  3. What a fabulous recycled box, I love all the decorations you've used, it's so pretty, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako lepo in nežno! Super reciklaža škatlice.

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako simpatična škatlica v lepih nežnih pastelnih tonih. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo kako super ideja. Tvoja reciklaža škatlice os sirčka mi je zelo všeč :-)) Krasno si se znašla in naredila lepo škatlico.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo kako lepa škatla. res si lepo reciklirala.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici Goga

    OdgovoriIzbriši