torek, 19. november 2019

Movember

Ta brkata voščilnica že nekaj dni narejena čaka na objavo...no glavno je, da še ujamem izziv pri CRAFT-alnici, za katero je tudi bila narejena.



Sonja, hvala za brke :)

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca novembra
Craftyhazelnut's - patterned paper
Word Art - ag
CRAFT-alnica - movember
Creative Fingers - ag

12 komentarjev:

  1. This is such a fun masculine card. Love it :-)
    Big hugs,
    ♥ Lena
    Lena’s Creations

    OdgovoriIzbriši
  2. Valerija krasna voščilnica ! Pozdrave in pokukaj na mail...

    OdgovoriIzbriši
  3. Imenitna brkata voščilnica - si me spomnila na papirčke, tudi pri meni se nekje skrivajo :-)
    Prijazen pozdravček k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. A super card Valerija, a great design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si sestavila možica. Krasna brkata voščilnica. :-)
    Z veseljem pomagam. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Fabulous fun card for a good cause too.
    Hugs
    Linda xxx

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale je pa za ta prave gentelmene. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo mi je všeč tvoja brkata voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  9. What a fun and clever card - love it!! Thanks so very much for joining us this time at the Creative Fingers challenge, Elizabeth (DT)

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštna je tvoja brkata voščilnica :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši