torek, 6. oktober 2020

Knjižno kazalo s ptico

To knjižno kazalo sem sestavila iz izrezov, ki mi jih je že pred časom poslala Katarina. Kuverta je sicer že skoraj prazna, a spomnila sem se na to knjižno kazalo in ta rajska ptica se je izvrstno prilegala nanj. Dodala sem le še trakec in štampiljko Najlepšega para.




Osnova za knjižno kazalo je izrezana s šablono Sizzix 656938, ptica pa je izrez Sizzix 661740.

 Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca oktobra
CRAFT-alnica - ponovno v šoli
Word Art - ag
Friendship challenge - use a sentiment
Dies R Us - ag

10 komentarjev:

  1. A Absolutely gorgeous tag, Kate x x

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful tag! Thank you for joining our challenge at Dies R Us!
    Diane DRU DT {Nellies Nest}

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito kazalo,rajska prica mi je zelo všeč.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. The tag is wonderful and gorgeous.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and best wishes!
    Ilse (thera)

    OdgovoriIzbriši
  5. Z zelo lepim motivom rajske ptice si okrasila knjižno kazalo. Krasno je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo knjižno kazalo si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale feniks bo prinese nekomu lepe bralen užitke ;).

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lep motiv si izbrala za kazalo! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  9. Me veseli, da izrezki pridejo prav. Lepo si uporabila rajsko ptico na kazalu. Hvala, ker tudi s tem sodeluješ na CRAFT-alnici, kjer sem septembra gostovala. Keti

    OdgovoriIzbriši