nedelja, 31. januar 2021

Jelen

Všeč mi je ta Sizzixova šablona jelena z bogatim rogovjem. Mislim, da je prav ponosen na svoje naglavno okrasje. Danes sem ga izrezala v zlati barvi in ga kombinirala s črno. Skozi rob čipkastega izreza sem napeljala zlato vrvico.



Pod jelenom sem izrezala voščilo Najlepšega para in ga podložila z enakim zlatim papirjem... a vidim, da je na sliki slabo vidno, v resnici se prav tako lepo sveti, kot jelen.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca januarja
Craftyhazelnut's - patterned papers
Christmas Kickstart - Such a Deer
CRAFT-alnica - tic-tac-toe (zlata-črna-vrvica)
CHNC - #527

6 komentarjev:

  1. What a wonderfully elegant card, I love it, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  2. What a beautiful die cute - your card is so striking and elegant, Jo x

    OdgovoriIzbriši
  3. I love this die cut. The gold is so striking against the dark background. A gorgeous card. Thanks for joining the fun at Christmas Kickstart. Hugz

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožujem to silhueto jelena s spiralnimi rogovi in v zlato-črni kombinaciji je prečudovita. Kot gostja v Craft-alnici se ti zahvaljujem za sodelovanje na tokratnem izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je tvoja voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ❤️

    OdgovoriIzbriši