petek, 12. marec 2021

Lokomotiva

Moške voščilnice mi ne ležijo najbolj, zato jih nikoli ne delam na zalogo. Kar je včasih problem, ko bi morala vzeti kaj na hitro. Zato sem prav vesela izziva pri CRAFT-alnici, kjer želijo videti DL moške voščilnice. Štampiljka te lokomotive se mi je zdela pravšnja za to obliko.



Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca marca
CRAFT-alnica - moška DL voščilnica
Mijn Hobbyhonk - mannenkaart
Stempelgarten - Männerkarte
 

9 komentarjev:

  1. Super voščilnica. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici, kjer sem gostja tokratnega izziva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si se znašla in lokomotivo postavila na DL voščilnico. Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit motiv za moško voščilnico. Zaupaj mi katera štampilka je. Voščilnica je res fantastična. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. A super card Valerija, a fabulous vintage image - perfect for a masculine card.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous card Valerije!
    Thanks for joining us at MHH and good luck!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno moško DL voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. Fabulous mens slim line greeting card. Your train image is great and sits well on your background. Love it. Thanks for sharing and joining us at Bizzy Becs for our Anything Goes Challenge.
    Karen DT

    OdgovoriIzbriši