sreda, 30. junij 2021

Nekaj novega

Po dolgih tednih čakanja, je pred časom vendarle prispela pošiljka iz Amerike. V njej so se skrivale čudovite dobrotice za ustvarjanje, nekatere med njimi zame povsem nekaj novega. Tako sem se prvič srečala s ploščami za vročo folijo. Morala sem kar malo raziskati, kako se uporabljajo in seveda nabaviti tudi novo napravo. Sama zase sem našla odličen izgovor za zapravljanje. Sem si rekla, da za rojstni dan, si pa ja lahko nekaj privoščim :) No in to ni bil edini nakup s tem izgovorom ;)






Rožice niso klasično pobarvane. Senčila sem jih čez večplastne stencil šablone. Jupi, res je bil pravi užitek ustvarjati in super rezultat. Škoda, da imam samo enkrat na leto rojstni dan :)

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca junija (kvadrat s šivi)
PinkFresh studio - June challenge
Ike's World - #145
Word Art - ag

4 komentarji:

  1. Such a pretty card Valerija, beautiful layered flowers - we deserve to treat ourselves sometimes.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful card with your new goodies, Valerija!
    I think you should celebrate your birthday at least 3-4 times per year! Ha ha!
    Thank you so much for entering our challenge at Ike’s world with this lovely creation. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    Mia
    Designer for Ike’s world
    craftartista.blogspot.com {My Blog}

    OdgovoriIzbriši
  3. This is darling. Thanks for sharing at Crafting Happiness Challenges.
    Janis, Owner & Design Team

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo!!!
    Thanks for joining in at IkesWorld challenges.
    Good luck!

    OdgovoriIzbriši