četrtek, 30. september 2021

Prenosnik

Jutri se v študijske klopi vračajo tudi študentje. Nekateri bodo tja zakorakali prvič. V ta namen je tudi nastala ta voščilnica. Brat moje prijateljice, bo jutri pričel s študijem računalništva. Prijateljica mu je želela podariti voščilnico povezano z računalniki. Ker pa varčuje za prenosnik Apple, mu bo primaknila tudi nekaj denarja, da bo hitreje dosegel svoj cilj.

Odločila sem se, da mu naredim kar voščilnico v obliki prenosnika. Seveda sem ga malo priredila :) Voščilnica je v velikosti A5.
Tipkovnico sem natisnila, na ekran pa dodala pozitivno sporočilo, spodaj pa puščico, ki nakazuje, da se nekje skriva še nekaj več...


Ker je prijateljica želela žepek za denar, sem voščilnico naredila 3 delno, tako da se za ekranom skriva še prostor za posvetilo in žepek za denar.

Na prvi strani pa seveda logo...
 

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca septembra
DL.ART - September
Craftyhazelnut's - patterned paper
Cute Card - ag
FB Papirnati kotiček - gremo v šolo
CARDZ TV - #150
Papercraft challenge - sentiment as a focus
Knutsels en kadootjes - meer dan 1vouw
PIP challenge - #2139
Word Art - ag

10 komentarjev:

  1. A fabulous design, very creative and imaginative....xx

    OdgovoriIzbriši
  2. prav fascinanten je, so mi zelo všeč takšne računalniške!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi, hi, sem ti že na FB napisala, da me spominja na mojega maca. :-) Super je. Kot pravi.

    OdgovoriIzbriši
  4. What an amazing idea, Valerija!!! I simply love it!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sej si mu ga že ti podarila 😉, odlična ideja in izvedba. Lp Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. A fabulous card Valerija, such a good idea to create it in the form of a laptop.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  7. Great card design! Thank you for sharing with us at The PIP Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  8. what a great card design Valerija! thanks for joining us for our 'sentiment' theme on the Papercraft-Challenges blog. Lisa x

    OdgovoriIzbriši
  9. Ook dit is weer een hele mooie kaart!
    Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    OdgovoriIzbriši
  10. Such a creative card! Love the design! Thank you for joining us in our "Sentiment as focus" challenge at Papercraft Challenges. Have a fabulous day and happy crafting, Maike

    OdgovoriIzbriši