torek, 23. november 2021

Za veterinarja

Ta škatlica za merci je nastala za veterinarja. Vse je bilo prepuščeno meni. Ker slavljenca ne poznam in o njem nisem vedela nič drugega, kot poklic, sem se osredotočila na to... Na spletu sem našla simpatično slikico prikupnega kužka, ki zgleda, da veterinarjev ne mara preveč... Tudi barvo sem izbrala v skladu s poklicem, dodala sem še misel in nekaj dodatkov.



Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca novembra (številka, listki)
Najlepši par - nova kolekcija (jesenski listki)
DL.ART - November
Craftyhazelnut's - patterned paper
FB Papirčkarice - karkoli za moškega ali fanta
Word Art - ag
Aud sentiments - ag + a sentiment
Ike's World - #150
Arty Divas - November
 

8 komentarjev:

  1. A fabulous card Valerija, perfect for the vet, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  2. Super preobleka za Merci, dobro si se znašla z dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna ideja, izvedba in barve. Po mojem je prejemnik oz. bo zelo vesel.

    OdgovoriIzbriši
  4. A super card Valerija, lots of great details - perfect for a Vet.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  5. So great gift for a vet!
    Thank you for joining us at The Crafter’s Café Challenge Blog.
    Kisses, Karolina Scraffky

    OdgovoriIzbriši
  6. Such a lovely project! So glad you've shared this at Creative Moments. Please come back again!

    OdgovoriIzbriši
  7. A wonderful card, Valerija.
    Thank you so much for entering our challenge at Ike’s world with this lovely creation. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    Mia
    Designer for Ike’s world
    craftartista.blogspot.com {My Blog}

    OdgovoriIzbriši