sreda, 29. december 2021

Hrestač

Od mene že dolgo ni bilo nič slišati, a to ne pomeni, da nič ne ustvarjam. V zadnjih dneh je nastalo ogromno prazničnih voščilnic, a časa za njihovo objavo mi vedno zmanjka. V decembru je toliko drugih stvari, ki si zaslužijo moj čas in pozornost. Blog bo že počakal. 





Izzivi:
CRAFT-alnica - karkoli prazničnega
CHNC - #574
Decembrska Premium Craft Ustvarjalnica - naj se sveti in blešči
ArtMBR - Hrestač in Klarina omara
Uniko - #68
Word Art - ag


V Magdino galerijo adventnih venčkov pa lepim še naš adventni aranžma, s katerim je imel Tim ogromno dela. Bunkice niso bile nikoli dva dni na istem mestu :)





 

8 komentarjev:

  1. V Klarini omari so se mu vsi priklonili, tvojemu leotcu. Tudi sama imam to šablono, pa me je jo nekako kar strah uporabiti, ko gledam razne voščilnice, pa mi nekako obrazek ne sede. Ampak tale tvoj je čudovit. Hvala, da si svoj venček postavila tudi na mojo mizo. Očitno je Tima nekaj motilo, ali pa je želel prispevati k dekoraciji. Škoda, da bo kmalu konec leta, ampak deko bo še ostal nekaj časa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fascinanten Hrestač, občudujem vse, ki ga sestavite, krasen podvig je to. Krasne kombinacije, prav tako je dekoracija nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous card! Thanks for playing again at Christmas Kickstart, Jo x

    OdgovoriIzbriši
  4. Loving your nutcracker soldier, it's a beautiful card and your candle arrangement is so pretty, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful nutcracker card. Love the addition of the green branches along the edges. They make a beautiful frame. Thanks so much for sharing and for playing along at Uniko.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito praznično voščilnico si naredila :-)) Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa praznična voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici Lp Goga

    OdgovoriIzbriši