ponedeljek, 28. februar 2022

Tagi

Včeraj je moja mama praznovala 60. rojstni dan. To je tudi eden izmed razlogov, da v zadnjem času nisem bila nič kaj aktivna na blogu. V minulem tednu sem se posvečala predvsem peki. Prav tako pa je bilo v zadnjih dneh še veliko drugih stvari, saj še pred enim mesecem nismo vedeli, če se bo praznovanje sploh dalo izvesti. Pa je vendarle uspelo.

Naredila sem tudi tagce, ki jih je mama pripela na darilca za goste. V resnici so bili čudovite lila barve, a fotografiranje je bilo na stranskem tiru in še to v nočnih urah, tako da je, kakor je...

Na eni strani tagov je bil na belem papirju napis z zahvalo, tagce sem posenčila  z ujemajočo lila barvo, kot je metuljček in trak. Na zadnjo stran sem prilepila še en izrez iz potiskanega papirja, da so tagci lepši in bolj čvrsti. Uporabijo se lahko tudi kot knjižno kazalo.




Za zadnjo stran tagov sem porabila kar zajeten kupček manjših kosov potiskanega papirja, ki so mi ostajali od drugih projektov.


 Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca februarja (šablona tag)
Kreativ Tanten - ATC oder TAG
Word Art - ag
Arty Divas - February
PIP challenge - #2209

6 komentarjev:

  1. Vesela sem za vse vas, da je slavje uspelo. Čudovite tagce si izdelala. Vse najboljše tvoji mami!

    OdgovoriIzbriši
  2. What a lovely way to use up lots of pretty snippets. So glad that your Mum's 60th Birthday celebration could go ahead!

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Wonderful creative tags. Thanks for sharing over at Crafty Catz.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite oznake. Vse so tako lepe in ženstvene.
    Veseli me, da je rojstni dan vaše mame potekal dobro. xxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo si vse pripravila za mamo - vse najboljše z zamudo ;)!

    OdgovoriIzbriši