sreda, 9. marec 2022

Teloh

Nov izziv pri CRAFT-alnici me je spomnil na te čudovite šablone teloha. Naredila sem pomladno tresočko v  zeleni barvi.



 Ustvarjala sem s proizvodi Marianne design: COL1316,PK9157, COL1394 in LR0456.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca marca
Najlepši par - nova kolekcija ('zate')
CRAFT-alnica - pomladno cvetje

12 komentarjev:

  1. Mooi gemaakt Valeria
    Bedankt voor het meedoen met de “schudkaarten” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je čudovita, kako krasna zelena.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wat een super leuk kaartje geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze "schudkaart" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Prachtig kaartje heb je gemaakt met de mooie bloemen erop!
    Bedankt voor het meedoen met de schudkaarten Challenge
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    OdgovoriIzbriši
  5. Een super leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DTR Marianne Design Challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  6. Such a pretty card Valerija, beautifully designed, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  7. Sweet card Valeria hugs Sue x

    OdgovoriIzbriši
  8. SO SO pretty! Thanks so much for playing in our challenge at Colorful Options!
    Darlene
    COLORFUL OPTIONS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta teloh od MD je tudi meni zelo všeč in krasno voščilnico si izdelala z njimi. Hvala, ker sodeluješ v Craft-alnici, kjer sem gostja izziva.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasni telohi :-)) Čudovito voščilnico si naredila!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita spomladanska voščilnica, Hvala ti za družbo v Craft-alnici Goga

    OdgovoriIzbriši