torek, 31. maj 2022

Za kitarista

Moram priznati, da mi je bila izdelava te voščilnice kar trd oreh. Dobila sem zanimive napotke... čestitka za rojstni dan, rad ima črno barvo, je metalec, motorist in igra kitaro v bendu. Na voščilnico daj tako tablo, kot za oznako kraja, gor naj piše Röksiti... Aha, a bi bilo možno do večera?
Pa sem naredila, že do popoldneva, pa čeprav nisem imela pojma, kje začeti in kaj sploh delati. Ni moj stil in niso moje barve. A je šlo. Naročniki so bili navdušeni. Upam, da je bila všeč tudi prejemniku.



Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca maja
CRAFT-alnica - folija
KIC - Mannenkaart

2 komentarja:

  1. Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker s krasno moško voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. You did brilliantly! Fulfilled all the criteria and created a fabulous masculine card. Thanks for joining in at Crafty Catz this week.
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši