petek, 1. julij 2022

Vesela hiška - poletje

Lahko verjamete, da smo koledar obrnili že na drugo polovico leta?! Zakorakali smo v mesec julij in s tem v pravo pravcato poletje. Tako se tudi nov izziv v Veseli hiški imenuje 


Ker nam v poletni vročini pogosto prija kaj sladkega in osvežilnega, so na moji voščilnici danes slastne jagode. Kakšne pa so vaše asociacije na magično besedo poletje?



Sponzor tokratnega izziva je Marina iz Mavelu, ki nam je prebivalkam Vesele hiške poslala slastne sadne ustvarjalne pakete. Mene so v paketu pričakale jagode.



Tudi za eno izmed vas je Marina pripravila mamljivo nagrado. Pridružite se nam. 

Hvala za tvoj obisk. Pokukaj tudi k Veani, Majdi, Branki in Janji . 

Izzivi:
Arty Divas - June
DL.ART - July

6 komentarjev:

  1. A fabulous card Valerija, strawberries certainly say Summer to me, I like mine with some lovely fresh cream.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Valerija, what a super summer themed card, love the design with the strawberries, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  3. vau, res čudovita kompozicija in slastna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful card. Thanks for joining us over at Arty Divas this month. Angela (DT) xoxo

    OdgovoriIzbriši
  5. Moje asociacije? Knjiga, marelična marmelada (priprava ;), knjiga, odklop ... A tudi jagode dišijo po poletju in tvoje so kot prave, do mene dišijo!
    Krasno si uporabila sponzorski material Valerija - poletna čarovnija ti je uspela :-)
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši