četrtek, 29. september 2022

Vabila za 60. rojstni dan

Ta vabila sem izdelala za taščo, ki je v tem tednu dopolnila 60 let. V soboto bo praznovanje, do takrat pa še malo peke.

Rože sem odtisnila s štampiljko Pink Fresh Studio, barvala oziroma senčila pa sem jih s pomočjo večplastnih stencil šablon. Klasičnega barvanja se ob takem številu nisem želela lotiti, saj sem tudi naročilo za vabila dobila tik pred zdajci. Izdelala sem 27 vabil, vendar jih je nekaj "pobegnilo" še pred fotografiranjem.



 

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca septembra
DL.ART - September
TTCRD - ag
Creative Crafting Uncles - Males go Feminine
Word Art - ag
PIP challenge - #2239

4 komentarji:

  1. How Special, Valerija! I hope your mother-in-law knows the love you have invested in each invitation. Thank you for sharing your invitations with us at Jan's Digi Blog Challenge. Good Luck and Happy Crafting!
    Hugs,
    Jan
    (Owner & Illustrator of Jan's Digi Stamp Shop)

    OdgovoriIzbriši
  2. vau, noro lepo, vse te barve in dizajn. pink fresh studio ima čudovite stvari in tole s temi stencil šablonami je super pogruntavščina. ko bom velika, si jih bom omislila tudi jaz :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. beautiful cards
    thanks for joining us at creations in pink
    hugs Ellen DT

    OdgovoriIzbriši