ponedeljek, 31. oktober 2022

Roza praznična voščilnica

Pred kratkim sem zasledila meni nepoznano tehniko "retiform". Odločila sem se preveriti za kaj gre in jo tudi sama preizkusiti. Gre za maskiranje, senčenje in odtiskovanje štampiljk. Naredila sem roza praznično voščilnico s štampiljkami Najlepšega para.


Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca oktobra
Kreativ - Tanten - Retiform
CRAFT-alnica - roza napis

7 komentarjev:

  1. lovely card Valerija, love all the little animals and your colours, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  2. This is so pretty Valerija and a beautiful shade of pink. xx

    OdgovoriIzbriši
  3. The stamped daschunds are so very cute. Your non traditional colours look great here!
    Thanks for taking part in the October Rudolph Days Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo what a great design and thanks for joining us at October's Rudolph Days Challenge, Luv Sam x

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, ker z zelo lepo rožnato voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica, hvala, da si se nam pridružila pri rožnatem ustvarjanju. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši