ponedeljek, 1. maj 2023

Vesela hiška - izziv #42 - Moj ljubi potuje

Pozdravljen mesec maj in pozdravljeni na mojem blogu. Kot je že običajno, je prvi dan v mesecu namenjen novemu izzivu v Veseli hiški. Tudi tokrat ni nič drugače. Ker so ravni praznični dnevi, ko smo malo več prosti, pa še sončni žarki nas vabijo na plano, smo za vas pripravile pesmico Moj ljubi potuje. Pa potujte tudi ve, po bližnji okolici, širom naše dežele ali še dlje. Če ne drugače, pa odpotujte v svet ustvarjanja in se pridružite našemu izzivu.


MOJ LJUBI POTUJE S KLAVIRJEM
NA VLAKU BREZ ZADNJE POSTAJE,
V DALJAVO Z NJIM NOTE BEŽIJO,
ŽELIJO ŠE V DRUGE SI KRAJE.

MOJ LJUBI VERJAME, DA VETER
ZAPOMNI SI VSE MELODIJE,
RAZNOSI JIH KAKOR JE TREBA,
NAJLEPŠO PA ZAME KJE SKRIJE.

MOJ LJUBI VE DOBRO, DA VZAMEM
SI PESEM NAMESTO ZLATNIKA,
SAJ MOJE SRCE SE NAPOLNI
Z LEPOTO, KI VSEH SE DOTIKA.

MOJ LJUBI ME ČAKAL BO ZADNJI
V SVETLOBI NA KONCU OZBORJA,
KJER NOTE RAZPETA SO JADRA
V GLASBI NESKONČNEGA MORJA. 

(FERI LAINŠČEK)


Pri meni "snežne" krogle niso le snežne krogle, najdejo se tudi take, ki sem jih kot spominek prinesla s kakega potovanja. Eno takih sem danes upodobila na svoji voščilnici. Na prvi strani je snežna krogla, kot tresočka, presenečenje pa čaka tudi v notranjosti voščilnice...











V mesecu maju je naš sponzor Maja iz Premium Craft spletne prodajalne. Maja, najlepša hvala za tvojo radodarnost. 
Ste že videle njeno novo kolekcijo. Meni se zdi čudovita in nadvse uporabna. 


Pri svojem projektu sem uporabila naslednje proizvode iz Premium Craft prodajalne:
- papir Piatek 13 Hit the road
- papir Piatek 13 Beyond the Sea

Obiščite tudi moje sostanovalke iz Vesele hiške na njihovih blogih. Vesele bodo vašega obiska in komentarja: Veana, Janja, Majda in Branka.

Izzivi:
PIP challenge - #2317
Inspiration Station - May (I was inspired by trawels and adventures)
Wayanay Craft Bird - galerija meseca maja

8 komentarjev:

  1. vau, paša za oči, tudi jaz zbiram snežne krogle kot spominke s potovanj ...

    OdgovoriIzbriši
  2. What a wonderful card Valerija, I love the scene within the globe and the inside of the card is amazing, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  3. Such a lovely and well made card and a wonderful tradition. I collect Christmas ornaments when I travel and when I decorate my tree each year I think of my travels! Thanks for sharing your beautiful creation with us this month at the Inspiration Station Challenge Blog. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Valerija,
    kako lepo je pri tebi. Komaj včeraj sem se vrnila s popotovanja z mojim ljubim, pa me ob tvoji voščilnici mika nazaj!
    Navdušena sem, kako si uporabila snežno kroglo in vanjo dodala note.
    Hvala za navdih spet in spet, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. u tudi pri tebi preobrazba "snežne" krogle, jaa res lep spomin so iz popotovanj. Krasno si ustvarjala, hvala za idejo<3

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo kako super si uporabila kroglo, ki je zares lepo oblokovana. In potem notranjost, ki preseneti, vauu, spet popolno. Skratka čudovita voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. What a great card and a really clever design.

    Thanks for joining us at the Inspiration Station Challenge.

    Helen x
    DT

    OdgovoriIzbriši