sobota, 12. avgust 2023

Morska

Ko sem pred časom delala to morsko voščilnico, sem si naredila še enega kita za rezervo. Tokrat mi je prišel zelo prav, saj je bila voščilnica veliko hitreje narejena, ker je bil glavni motiv že pripravljen... Tokratna voščilnica je malo drugačna, saj sem ji naredila prosojni del, kjer se skozi prvo stran osnove vidi v notranjost, kjer pa sem tudi dodala malo morskega vzdušja. Voda na prvi strani je narejena s stencil šablono.










V notranjosti sem uporabila štampiljko Marianne design CS1062.


Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca avgusta (napis-voščilo)
Allsorts - #741/2
Double D - stencils/ag
Simon says - Happy Birthday
CRAFT-alnica - voda
We love stamping - Masculine
Stamping sensations - Summer Feel
Dream Valley - add gems and/or pearls
Crafty Gals Corner - summer fun

13 komentarjev:

  1. Lepa kartica. Zelo mi je všeč morsko podnebje in povezujejo se z malo morsko deklico Ariel. S spoštovanjem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fabulous card Valerija, I love the clear panel revealing the inside image. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week.
    Liz xx

    OdgovoriIzbriši
  3. What a wonderful card Valerija, it's a fabulous design and I love the whale image, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  4. It's a fabulous design Valeria, love the use of acetate to reveal the inside image and the beautiful whale.
    Thanks for joining us at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši
  5. This is so lovely. Really well thought out with the clear panel. Gorgeous. Thanks for playing along at Papercraft Challenges. X

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si uporabila kita na drugi podlagi. Kakšna zaloga vedno prav pride. Hvala da sodeluješ v Craft-alnici, kjer sem gostja izziva.

    OdgovoriIzbriši
  7. Fabulous card, love how you used the acetate and embellished the inside with the alga and fish.
    Thanks so much for joining us at We Love Stamping!

    OdgovoriIzbriši
  8. Another lovely Ocean inspired creation Valerija, many thanks for sharing with us at Allsorts current challenge. I'm not sure about eligibility at Stamping Sensations and We Love Stamping as the Whale looks to be die cut rather than stamped?

    B x

    OdgovoriIzbriši
  9. What a lovely card. Thank you for joining us at Creative fingers Challenge

    OdgovoriIzbriši
  10. A gorgeous creation. Not sure if there is the right amount of stamping on for We Love Stamping as it looks like the stamping is inside and not the main feature. Hugs Cathy xxx

    OdgovoriIzbriši
  11. Fabulous card!
    Thank you for sharing at We Love Stamping;-))m

    OdgovoriIzbriši