ponedeljek, 1. april 2024

Vesela hiška - izziv #53 - črka D

Pozdravljene na današnji, še drugi praznični dan. Upam, da ste preživeli lepe velikonočne praznike. Imejte lep prosti dan. Podajte se kam v naravo, saj toplo vreme kar kliče na prosto. Mogoče pa najdete kaj časa tudi za ustvarjanje. 

V Veseli hiški se danes pričenja nov izziv, tokrat bomo ustvarjale na 

črko D.

Pri meni je nastala darilna škatlica presenečenja. Navdihnili so me naslednji pojmi na D - darilna škatlica, darilo, dvojčka, dvojina, družina, Dante, Dorian, dojenček, dar (sveti krst). Prav zanima me, kako bo črka D nagovorila vas.










V mesecu aprilu imamo v Veseli hiški novega sponzorja. To je podjetje Rayer, ki verjamem, da je dobro poznano vsaki ustvarjalki. Več o podjetju si lahko preberete na blogu Vesele hiške.



Podjetju Rayer se iz srca zahvaljujem za nagrado, ki jo bo podarilo naključno izžrebani ustvarjalki. Pridružite se nam, morda bo sreča na vaši strani.

Na koncu pa vas še povabim, da obiščete moje sostanovalke in si pogledate kako so one ustvarjale na črko D. Jaz sem navdušena, gotovo boste tudi ve.  Majda, Branka in Janja bodo vesele vašega obiska in prijaznega komentarja. 

2 komentarja: