četrtek, 27. november 2014

Snežak pod dežničkom


Tina me je s svojo včerajšnjo "tresočko" tako navdušila, da sem jo morala takoj izdelati tudi sama... vendar pa je jaz nisem poenostavila temveč zakomplicirala...
Snežaka sem si narisala na papir, vse ostale barvne dodatke ( šal, klobuk in dežnik) pa sem si narisala in izrezala ter potem zlepila skupaj na osenčen kartonček, tako, da mi je že to vzelo ogromno časa. No, pa saj mi je pomagala hčerkica, tako da je šlo lažje in hitreje :)



Tršo folijo (za prosojnico za diaprojektor) sem čez snežaka, bleščice, snežinke in Tinine srčke pritrdila kar s 3D penastim obojestranskim lepilnim trakom. Robove pa sem po Tininem zgledu zamaskirala kas z washi trakom.


"Tresočko", kot jo je zelo izvirno včeraj poimenovala Tina sem potem prilepila na rdeče ozadje, dodala dvojno zlato pentljico in  Mavelu štampiljko Vesele praznike iz seta Mešani napisi


Pri izdelavi voščilnice mi je pomagala moja mala navihanka in je nad njo tako navdušena, da sem ji morala obljubiti, da je ne bomo nikomur poslali, temveč jo bo obdržala ona za igračko...


...zato voščilnico prijavljam na 122. izziv pri Crafralnici - Ustvarjamo z otroki

Prijavljam jo tudi na Mavelu blog hop pri Vanji
ter v galerijo meseca novembra pri Najlepšem paru


7 komentarjev:

  1. Valerija zelo lušna shaker voščilnica je nastala in super si uporabila našo štampiljko :) Hvala ker se igraš z nami na našem Mavelu blog hopu :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  2. Čeprav si komplicirala je nastala prav krasna tresočka. Hči ima prav....lepe stvari naj kar doma ostanejo. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz ima tudi tole štampiljke - bo potrebno iti v akcijo. Hčerka ima prav - tale je za obdržati doma :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oo, všeč mi je da si hčerkici obljubila, da prelepa potresenka ostane doma za igračko.Zelo lepo sta ustvarjali skupaj in prav je da sta nagrajeni z prelepo igračko.
    Hvala, da sta z nami in srečno pri 122. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. O, sem vesela, da sem ti bila v navdih. Skupaj s hčerko sta res naredili tako zelo lepo tresočko, da jo je pravo veselje pogledati!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno voščilnico sta naredili.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 122. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. ♥♥♥ krasna tresočka :) prav nič se ne čudim, da jo je želela hčerkica zase.

    OdgovoriIzbriši