torek, 4. november 2014

Snežak

Čeprav zunaj tako lepo sije sonce, sem še jaz vedno pri zasneženih voščilnicah. Na ozadje, ki sem ga tudi tokrat naredila s pomočjo Tinine plastične šablonice iz Najlepšega para sem tokrat postavila snežaka, ki v rokah drži napis "mnogo lepih želja", ki je prav tako iz Najlepšega para.








Voščilnico prijavljam:

7 komentarjev:

  1. Velirija, kakšna super ideja!!! Zelo mi je všeč, kako si upognila napis in ga dala v roke snežaku.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je zelo simpaticen tale snezak.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lušna voščilnica.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 120. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj kako je simpatičen.
    Hvala, da ga deliš z nami v 120. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen in vesel snežak :-)) Lepa voščilnica!
    Hvala, ker se igraš z nami s snegom posutim izzivom v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lušten snežak - kar kliče po snegu :)

    OdgovoriIzbriši