torek, 2. december 2014

Moška srajca s kravato

Tole voščilnico bo v soboto dobil moj stric ( ne, ne spremlja mojega bloga :), prijavljam pa jo tudi na Mavelu blog hop pri Tanji, Mavelu štampiljka, ki sem jo uporabila na voščilnici je iz seta Mešani napisi






5 komentarjev:

  1. Tudi tale moška voščilnica je čudovita Valerija :) Hvala ker se igraš z nami na našem Mavelu blog hopu :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  2. OOOOO kako je krasna, še kot prava srajca bi mi bila všeč. Dobra kombinacija. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim, da ti moske voscilnice ne predstavljajo prav nic tezav. Vsecna je tudi tista iz prejsnje objave.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita srajca. Tudi jaz bi tako z veseljem videla na mojem dragem :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito si izdelala tole moško voščilnico in verjamem, da bo stricu zelo všeč. Hvala, ker si jo pripela v "moj" blog hop. Prijazen pozdrav, Tanja.

    OdgovoriIzbriši