ponedeljek, 29. december 2014

Sladko darilo


Moje ustvarjanje v mesecu decembru je pretežno zaznamovano s peko... Tako je nastalo tudi to darilce za prijateljico, ki je velika oboževalka mojih slaščic, zraven naročenih biskvitnih peciv in pit, je za božično darilo dobila tudi škatlo piškotov.

Škatlo sem okrasila z zlatimi trakovi zavezanimi v pentljo, zlatima kroglicama in zvezdico, škatlo pa  krasi tudi tagec z Mavelu štampiljko iz seta mešani napisi, iz iste trgovinice so tudi polperlice.





Sladko darilo prijavljam na:
Izziv meseca decembra pri Mavelu
124. izziv pri Craftalnici - karkoli in na
Zvezdnato povabilo, kjer sem zasledila besede *darilo*, *tagec*, *snežinka*, *zvezda*

6 komentarjev:

  1. Veš, da ni fer, da mi narediš skomine po sladkem ob 10h zvečer :(. Taka darila so najlepša - narejena z ljubeznijo pa še okusna povrhu. Žal pa imajo eno slabost - prekratko trajajo :P. Vse pohvale za tagec in seveda decembrsko peko!

    Lep preostanek praznikov in srečno 2015!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni so všeč darila, ki jih človek izdela sam, tvoja so povrhu vsega še slajša. Čudovito si presenetila prijateljico. Hvala, da si se nama pridružila pri izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmmm, zelo lepo in slastno darilce si pripravila, takšnih se ne brani nihče.
    Hvala, da si se nam pridružila tudi v zadnji letošnji Craft-alnici, Sreče zdravja in veselja v Novem Letu tebi in tvojim želim. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno darilce :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v zadnjem 2014 izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo darilce. Tudi jaz sem letos prijateljicam, ki se dobimo enkrat na mesec, dala tako darilce.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo njam njam kako slastno darilo :) Hvala ker se igraš z nami na našem mesečenm izzivu na Mavelu.com. Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši