sobota, 23. maj 2015

Najboljša prijatelja

A nista simpatična ta prijateljčka? Mene je slikica takoj pritegnila in morala sem jo umestiti na voščilnico. Zelo rada kombiniram različne papirje in tile se mi zdi, da prav lepo pašejo skupaj.

Upam, da bo kmalu nehalo deževati in bomo s hčerkama lahko šle kaj ven, saj mi bo drugače zmanjkalo ustvarjalnega materiala, saj ne da ustvarjam le jaz, temveč tudi moji hčerki ves dan režeta in lepita, papirji pa kar kopnijo.




Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
Cheerful sketchers - #24
Craftyhazelnut's - patterned paper
WLVC - #48 animal
Crafting by Designs - ag
Creative fingers - #81 ag
Crafty Catz - kids
Unstampabells - family history
Digi Designs - 2 or more designer papers

24 komentarjev:

  1. Vrlo lijepo si uklopila sliku na cestitku. I svidja mi se papir koji si upotrijebila za pozadinu.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Wat een mooie kaart!! Leuk dat je meedoet aan de challenge op het blog van Cheerful Sketches!!

    Groetjes, Nellie

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice card with a very lovely picture....kids and their pets are always so sweet.
    xxx plony (WLVC)

    OdgovoriIzbriši
  4. OOOOO so sweet those two and so gorgeous to see. Thanks fot joining us at WLVC.

    hugss Jolanda

    OdgovoriIzbriši
  5. Geweldig leuke kaart.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav lepo si skombinirala to voščilnico....variante na vintag stil ti grejo izredno dobro od rok:-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si kombinirala različne papirčke. Meni to nikakor ne gre.:-) Všeč mi je okvirček okoli slikce.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja veš da mi je všeč. Zadnje čase si tako sentimentalno razpoložena, vsa raznežena, kar lepo te je spremljat....aja, sorry, sem pozabila da si mlada in da pomlad še vedno vpliva nate:)). čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa res je tako zelo prikupen tale motiv in lepo si ga umestila na voščilnico. Ja, tvoji hčeri gresta po tvojih stopinjah. Jaz ju popolnoma razumem :))) Znova sem malo kampanjsko pogeldala še tvoje zadnje nove izdelke in še posebej me je navdušilo tisto unikatno ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako pridna si bila med vikendom. Lepe voščilnice si naredila. Zelo všeč mi je krasno ozadje v eni od prejšnjih objav. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. What a lovely card you made! Thanks for joining with us at the Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Greetz,
    Marieke

    OdgovoriIzbriši
  12. This an adorable image. I love the muted colours of your background. Thank you for joining us at Unstampabelles. Wynn DT

    OdgovoriIzbriši
  13. a lovely vintage image and layout, thank you for joining us at Crafty Catz challenge and hope to see you again
    Tilly

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepa, fotografija mi je padla v uč :)

    OdgovoriIzbriši
  15. a very nice card :) Thank you so much for joining us at Cheerful sketches.
    Greetings Geesje (DT)

    OdgovoriIzbriši
  16. Lovely card with a sweet image. Thanks for sharing with us at Unstampabelles again!

    OdgovoriIzbriši
  17. Nice card. Thanks for joining Cheerful Sketches.
    bye,
    Ine

    OdgovoriIzbriši
  18. Oh gosh, this is simply adorable! Thanks for joining us for our May challenge at the Unstampabelles.
    Love
    Jen L
    Unstampabelles DT

    OdgovoriIzbriši
  19. Lovely card! Thanks for joining us at Cheerful Sketches!

    Greetz,
    Marjoleine (DT)

    OdgovoriIzbriši
  20. You made a lovely card with the sketch of Cheerful Sketches. Thanks!
    xxx Margreet

    OdgovoriIzbriši
  21. Lovely card and image! :) Thanks for playing along this time at Creative Fingers! Hope to see you next time too! ♥ Tindaloo

    OdgovoriIzbriši
  22. Thanks for another lovely entry for my Patterned Paper May challenge. x

    OdgovoriIzbriši
  23. Thanks for sharing your lovely card in Di's Digis "2 or More Designer Papers" challenge. Hope to see you in our latest challenge to use die cuts too, Donna ☺

    OdgovoriIzbriši