sreda, 27. maj 2015

Za birmo - drugič

To voščilnico sem naredila po naročilu in ker je namenjena birmanki, sem se odločila za vijoličen odtenek. 
Ker sem ozadje naredila sama - s pomočjo embosirne mapice, voščilnico prijavljam v mesečni izziv Ustvarjalnega dotika, kjer želijo videti unikatno ozadje.

Iz spletne prodajalne ustvarjalni dotik sem uporabila:
- belo kvadratno osnovo za voščilnico
- embosirno mapico rožice
- vijolično distress blazinico in 
- rezalni šabloni za krogca






6 komentarjev:

  1. Prazno belino si res lepo osenčila in čestitki dodala globlji videz. Hvala za sodelovanej v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti pomladni meseci so res polni čestitk za birmo, krst in obhajilo. Na vseh blogih jih je mogoče občudovati. Vidim, da si tudi ti veliko ustvarjala na to temo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si sestavila čestitko. Tudi ozadje mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna. Lijepe boje i lijepo uskladjena.
    lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe za birmo sta zelo lepi,
    čudovito ozadje je pri tej
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita kombinacija vseh elementov in vsekakor barv :).

    OdgovoriIzbriši