sreda, 15. januar 2020

Pastelno

V mesecu januarju sem se pridružila dekletom iz CRAFT-alnice kot gostja ustvarjalnega tima. Za prvi letošnji izziv so dekleta izbrala temo 





Za izziv je potrebo uporabiti vse barve iz prikazane barvne palete.



Sponzor meseca januarja je spletna prodajalna Mavelu.


Od sponzorja sem prejela štampiljko s slovenskim napisom.


Za izdelavo tokratne voščilnice sem reciklirala čudovito pikasto kuverto, v kateri sem prejela štampiljko. Zavihek kuverte sem uporabila tudi v notranjosti voščilnice, saj mi zgleda kot otroška rutka za okrog vratu, hkrati pa služi kot žepek za denar. Na žepek sem odtisnila štampiljko Mavelu iz lastne zaloge.




Pridružite se nam pri izzivu in ne pozabite pokukati k članicam ustvarjalnega tima, kaj so nam pripravile za tokratni pastelni izziv.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca januarja (oval)
Craftyhazelnut's - patterned papers
Creative inspirations - something new or something old (new oval and stork dies)
Pearly sparkles challenge - ag
Die cut Divas - new things (new oval and stork dies)
Creative Fingers - ag
Ally's Angels - ag
The Corrosive - ag
Knutsels en kadootjes - B is for baby
Let's craft and create - ag/love is in the air
Crafty cardmakers - ag

17 komentarjev:

  1. Lovely babycard, Valerija and a great take on the colour scheme.
    xxx Margreet

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful baby card. Thanks again for joining us at Ally's Angels Challenge Blog. Good luck! xoxo DT-Mariann

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous baby card, love the design.
    Hugs
    Linda xxx

    OdgovoriIzbriši
  4. This card is super cute! And I see that you use all of the colors too.

    Hugs,
    Chriss

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful new baby card Valerija, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo, kako je lepa in nežna, perfektna. pa takšna lepa pisava črk.

    OdgovoriIzbriši
  7. Very cute card. I love the house mice So darn cute. So glad you joined us at Die Cut Divas.

    OdgovoriIzbriši
  8. Such a sweet card Valerija, an adorable image.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  9. Super voščilnico si pripravila nam v inspiracijo. Všeč mi je tvoja reciklaža in kako si se poigrala s pastelnimi odtenki :).

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako lijepa svida ju mi sev njezne boje.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita dobrodošlica dojenčici. :-) Lepo si uporabila predpisane pastelne barve.

    OdgovoriIzbriši
  12. Very sweet baby card!! Thanks for playing along our January challenge at Die Cut Divas.

    OdgovoriIzbriši
  13. What a beautiful baby card you made. Thank you for participating in our challenge. Greetings, Ingrid K&K.

    OdgovoriIzbriši
  14. A lovely baby card. Thank you for joining in the Crafty Cardmakers ATG challenge.
    Mary

    OdgovoriIzbriši