sreda, 1. januar 2020

Vesela hiška: Nekdo se je pravkar rodil

Mesec je naokrog in pred nami je že nov, 2. izziv v Veseli hiški. Tokratno temo je izbrala Majda in se imenuje


Za ta izziv sem naredila voščilnico ob rojstvu deklice. Izbrala sem meni zelo ljube roza odtenke in prikupno koalo s stekleničko in odejico.





V notranjosti sem naredila žepek za denar, ki sem mu dodala enako čipko kot je oval na zunanji strani.


Pokukajte tudi k Veani, Majdi, Hali, Sonji in Janji, ter preverite kaj so nam pripravile.
Pridružite se našemu tokratnemu izzivu v Veseli hiški, brez vas ne bo tako veselo.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca januarja (srčka)
Creations in pink - #17
Craftyhazelnut's - patterned paper
Creative inspirations - something new or something old (new koala die)
Crafty Creations - ag
Pearly sparkles challenge - ag
Ellibelle's crafty Wednesday - use new goodies or old favorites (new koala die)
Die Cut Divas - new things (new koala die)
Word Art - ag
Moving along with the times - all things new (new koala die and card for a new baby)

14 komentarjev:

  1. Kako lepo darilce za novorojenčka - koala je tako prikupna :). Srečno, zdravo in uspešno tebi in tovjim :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito voščilnico si pripravila za novorojenko, ima vse kar je treba. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno dobrodošlico mali Mii si izdelala. Koala je zelo ljubka. Več sta mi srčka. :-) Pa še žepek ima. Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Valerija, čisto si me raznežila s svojo očarljivo koalico - koalica me povezuje z mojo prvorojenko. Okrog nje jih je obilo, v zadnjem času pa jim trda prede zaradi vseh požarov, ki že več kot mesec dni uničujejo njihove gozdove.
    Oprosti, me je malo zaneslo , a v teh prazničnih dneh so moje misli spet in spet v deželi tam spodaj ...
    Se veselim najinega skupnega ustvarjanja v letu 20202, tebi in tvojim pa želim VSE, res VSE dobro, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je krasna in nežna. Čudovito dobrodošlico si pripravila za Mio :)
    Zelo so mi všeč črke. A mi zaupaš čigave so? Hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljena,črke so od Marianne design šifra CR1416.
      Lp

      Izbriši
  6. A beautiful card Valerija, so sweet.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako nežna voščilnica. Krasen pozdrav mali Miji. žepek mi je zelo všeč.Pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši
  8. Such a beautiful card! Love the cute koala and the design is so pretty. Thank you for joining us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    OdgovoriIzbriši
  9. Valerija tvoja voščilnica je tako ljubka! Koala je pravi crtek, ki bi jo kar pocrkljala. Žepek je pa sploh odlična ideja! Objem

    OdgovoriIzbriši
  10. Another adorable card, the koala bear is so very cute!!
    Thank you so much for sharing this month at my Crafty Wednesday challenge where it's all about new goodies or old favorites! Hope you join in again soon!
    Ellibelle's Corner

    OdgovoriIzbriši
  11. Just darling. A new baby card and new die critter. So cute with a bottle and little blanket. So glad you joined us at Die Cut Divas for our January challenge of something new.

    OdgovoriIzbriši
  12. Oh so delightful - this baby card is so cute!! Thanks so very much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    OdgovoriIzbriši
  13. Awwwww! Too stinkin' cute! Thank you for sharing your project with Crafty Hazelnut’s Patterned Paper Challenge. Myrna DT
    Please also join us for our weekly Crafty Hazelnut’s Christmas Card Challenge at http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši