četrtek, 23. september 2021

Gremo v šolo

Na FB strani papirnatega kotička v mesecu septembru poteka izziv ¨Gremo v šolo¨. Nisem imela posebnega namena sodelovati, a ko je naša Nives nekaj pospravljala v sobi, je našla star urnik z motivom tega fantiča ob tabli. Ker naši punci seveda vesta, da mami potrebuje prav vsak papir, ki se kje valja, mi je Nives prinesla tudi ta urnik. Jaz pa seveda navdušena nad motivom in gremo v akcijo. Motiv sem ročno izrezala in ker fantič pač računa, se mi je zdelo, da bi mu za ozadje pristajal karo papir v videzu lista iz zvezka... Potem pa samo še napis in papir za ozadje v ustrezni barvi...



Izziv:
Najlepši par - galerija meseca septembra
DL.ART - September
Craftyhazelnut's - patterned paper
Cute Card - ag
Word Art - ag
Dream Valley - 2 or more patterned papers
FB Papirnati kotiček - gremo v šolo
Dies R Us - #177 (I used Elisabeth Craft Designs Macrame and Page die set)
Arty Divas - September
TTCRD - ag

10 komentarjev:

  1. Kakšna noro dobra ideja, sem čisto navdušena! Jaz pa seveda vse stare urnike bek...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, tudi moje punce so naučene, da preden gre kaj proti smetem vprašajo, če kaj rabim za ustvarjat:))! Super si uporabila urnik in karo papir prav paše zraven!

    OdgovoriIzbriši
  3. A super card Valerija, a great find by Nives.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  4. A super card Valerija, lovely image and design, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  5. You're right, the checkered paper in the background looks awesome on this card. Beautifully done Valerija!
    Enjoy your day.
    Hugs,
    Lena

    OdgovoriIzbriši
  6. So cute Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck Ginny
    My Blog As I do Rodos

    OdgovoriIzbriši
  7. You have your child well trained. Admirable. Cute card.
    Dale (DT at Unstampabelles)

    OdgovoriIzbriši
  8. What a cute card! Thanks so much for joining us at Dies R Us for the challenge!

    OdgovoriIzbriši
  9. Nives is a clever one! Makes a great card. Thanks for playing along with us at Unstampabelles again. We love all our followers!

    OdgovoriIzbriši
  10. Me again!

    Thanks for joining us at the Arty Divas Challenge too.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši