ponedeljek, 20. september 2021

Še ena za prvo sveto obhajilo

To voščilnico sem v mesecu juniju naredila za nečakinjo. Čeprav je voščilnica za deklico, sem uporabila belo modro kombinacijo. Ker slavljenko dobro poznam in sem vedela, da bo tudi na njenih čevljih in ostalih dodatkih kanček modre barve, sem tako kombinirala tudi voščilnico.



Izzivi:
DL.ART - September
Cute Card - ag
Word Art - ag
The Crafters cafe - favourite colour combo
PIP challenge - #2138
Ustvarjalni dotik - idejnik meseca septembra (iz trgovinice sem uporabila: štampiljko Naj previdnost božja..., osnovo za voščilnico, svetlo modre perlice, obojestranski lepilni trak)
 

5 komentarjev:

  1. Wow, kakšne lepe šablone, perfektna je!

    OdgovoriIzbriši
  2. A beautiful card Valerlija, the border of flowers is so pretty.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely card and when i was a child I adored blue, my Mum made me wear it a lot as I had such bright blue eyes.

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo domiselno si izrezala in sestavila odtis štampiljke! Zelo všečno :) Hvala za sodelovanje v idejniku Ustvarjalnega dotika! Lep dan, Barbara

    OdgovoriIzbriši