sobota, 17. februar 2024

Malo drugačna praznična voščilnica

Po dolgem času se spet malo oglašam. Ker mi virusi v zadnjih tednih niso prizanašali sem ustvarjala le najnujnejše stvari za naročila. Blog že kar dolgo sameva. Danes pokažem voščilnico, ki je nastala v decembru za hčerino najboljšo prijateljico, ki je za rojstni dan dobila že dolgo tako želenega hišnega ljubljenčka - kačo. Ker je nad svojo novo pridobitvijo tako zelo navdušena ji je hčerka za božič želela podariti voščilnico s kačo. Pa sem se lotila dela. Da bi ponazorila terarij, sem se odločila narediti tresočko.





Izzivi:
Najlepši par
CRAFT-alnica - interaktivno





 

5 komentarjev:

  1. Popolna voščilnica za prejemnika. Veliko zabave pri izdelavi stresalne kartice za posnemanje terarija.

    Hvala, ker ste vnesli domačo nalogo v Snippets Playground. Se vidimo kasneje v hišici na drevesu na vrčku vroče čokolade. x

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo simpatična voščilnica. Kljub temu, da sama nisem ljubiteljica kač, mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Great card Valerija - although snakes are my absolute phobia, your is actually rather sweet. Clever to make a shaker as well!

    Hugs
    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Valerija - upam, da se čim prej "pocajtaš" in odženeš bacile daleč proč od sebe. Svetovna ideja za praznično voščilnico s kačo - prejemnica je bila zagotovo navdušena :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna voščilnica. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici

    OdgovoriIzbriši