petek, 1. marec 2024

Vesela hiška - izziv #52 - črka R

Zakorakali smo v marec, v zraku je že čutiti prihajajočo pomlad, z mesecem marcem pa prihaja tudi nov izziv v Veseli hiški. V mesecu marcu nam bo za navdih služila 


Mene je R navdihnil z roza barvo, rože, rojstni dan, romantično in še bi se lahko našlo. Prav zanima me, kako bo črka R navdihnila vas.

Pri meni je nastala romantična voščilnica - knjigica s čudovitimi papirji LemonCraft.





V mesecu marcu, se nam je pridružil nov sponzor, to je Klavdija s svojo vedno bogato založeno spletno prodajalno Darilnica Klavdija. Na njenih poličkah lahko vsaka ustvarjalka najde skoraj vse, kar potrebuje pri svojem delu. Klavdija, iz srca hvala za bon, s katerim smo si prebivalke Vesele hiške lahko izbrale poljuben material s katerim smo ustvarjale za marčevski izziv.




Klavdija pa velikodušno podarja bon, ki ga boste lahko porabile v  Darilnici Klavdija tudi eni izmed vas. Le pridružite se nam pri našem izzivu, potem pa potrebujete le še kanček sreče pri žrebu.



Sama sem si v Darilnici Klavdija izbrala naslednje proizvode, s katerimi je nastal moj izdelek za tokratni izziv:
- Lemon Craft papir Dear Diary - Roses 

Za konec naj vas še povabim, da obiščete moje sostanovalke iz Vesele hiške na njihovih blogih. Vesele bodo vašega obiska in komentarja. 

 

1 komentar:

  1. Your blog has become a reliable companion in my continuous pursuit of knowledge.

    OdgovoriIzbriši