torek, 3. februar 2015

Sladka tresočka

Dolgo sem razmišljala, kako narediti malo drugačno tresočko... pa mi hčerka priropota s Tic Tac bonboni... in ideja je padla. Nastal je le problem, v kaj bonbončke dati, da bo dovolj prostora... pa sem se spomnila, na prozorne novoletne bunkice, ki jih nisem imela časa obdelati in polovička je bila ravno pravšnja za mojo tresočko, ki jo prijavljam na 126. izziv v Craftalnico in v galerijo meseca februarja pri Najlepšem paru, saj sem iz Tininih srčkov sestavila štiriperesno deteljico.


Škoda je le, da sem voščilnico fotografirala pri umetni svetlobi in vse skupaj ne pride tako do izraza, kot bi moralo.





6 komentarjev:

  1. "V sili razbij steklo" ... dobra ideja :). Vemo kako je ko pade sladkor v krvi :) hahhaha

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja s polovico krogle. Definitivno je tvoja tresočka nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si se znašla in naredila lepo voščilnico. Všeč so mi tresoči se bonbončki :-))
    Hvala, ker se igraš z nama s tresočko v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooohhh...še ena zanimiva tresočka in super ideja z bonbončki!
    Še enkrat hvala za sodelovanje pri izzivu.
    Gostja CRAFT-alnice, Jana

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je pa zelo sladka tresočka - všečkam idejo :)

    OdgovoriIzbriši