sobota, 14. februar 2015

Zaljubljeni slonček

Tale zaljubljeni slonček se mi je zdel tako prikupen, da sem ga morala brž posaditi v središče moje valentinove voščilnice. Čisto me je očaral s svojim zasanjanim pogledom...



Ker sem na voščilnici uporabila negativ srčka, jo prijavljam na 127. izziv v Craftalnico.



Ker je voščilnica posuta s Tininimi srčki, jo lepim tudi v galerijo meseca februarja pri Najlepšem paru.


In seveda gre tudi v izziv ko me inspirira, saj sta prav Vladka in Tina s svojim živalsko zaljubljenim izzivom "krivi" da je ta voščilnica nastala.


5 komentarjev:

  1. Zelo lepo si se poigrala z negativom in naredila čudovito voščilnico :-)) Všeč mi je zaljubljeni slonček, ker se mu vrti od ljubezni .-)
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale je res čisto zmešan od ljubezni :) Zelo cart.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je simpatičen tvoj zaljubljen slonček.
    Hvaa, da ga deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta slonček je res simpatično zaljubljen ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Slonček je res cart in tako nerodno mu je, kot pri prvi ljubezni ;)

    OdgovoriIzbriši