sreda, 25. marec 2015

Pikasta denarnica


Sinoči sem se po dolgem času lotila izdelave "denarnice", ki sem jo tokrat pomladno obarvala in okrasila.


















Prijavljam jo v:
Galerijo meseca marca  pri Najlepšem paru
Mariannedesign - 125. izziv - žepek za denar
cagichallenge.blogspot - stvari s krili

9 komentarjev:

  1. A very nice card Valerija!
    Thanks for joining the challenge
    Wybrich
    DT MDchallenge blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Schitterend en heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Gr. Thea
    DT challengeblog MD

    OdgovoriIzbriši
  3. Very nice card you made.
    Thank you for joining us.

    Mieke, MD Challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Pristoji ji pomladna okrasitev in jaz se ne bi branila take prave denarnice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno denarnico si izdelala. Barvne kombinacije so mi zelo všeč...notranjost izdelalana v nulo <3. Hvala, da se igraš z nami na Come And Get It challenge. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  6. Valerija, kako krasna je!!! Všeč so mi barve in krasni predalčki znotraj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito denarnico si naredila :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v krilatem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prava lepotička. Všeč mi je kako si jo dodatno okrasila z orhidejo :)

    OdgovoriIzbriši