torek, 3. november 2020

En motiv, dva izdelka

Skodelice Najlepšega para so ene mojih najljubših šablon te sezone. Izrezanih imam že cel kup in nekaj sem jih tudi že uporabila. Tokrat sem po navdihu male šole prazničnega ustvarjanja naredila dva izdelka za različen namen, na obeh pa sem uporabila prav skodelico.

Prvi izdelek je praznična voščilnica. Skodelice sem izrezala iz čudovitega vintage papirja Maja design, tako da je na tisti najbolj vidni skodelici lepo viden motiv angelčkov.



Drugi izdelek je majhna darilna kuvertica. Z njo sem se zahvalila moji dragi sosedi, s katero sva se pred temi čudnimi časi veliko družili na kapučinu in čaju. Pred nekaj tedni sem imela neodložljiv opravek, Tima pa nisem imela komu pustiti v varstvu... Kot vedno, v podobni situaciji, sem se spomnila na sosedo. Brez obotavljanja mi je prišla popazit Tima, čeprav je še študentka in je zraven njega spremljala predavanje na daljavo. Ker sem vedela, da za svojo pomoč ne bi hotela nič sprejeti, sem ji majhno pozornost skrila v kuvertico. 




 Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca novembra
Najlepši par - nova kolekcija
Najlepši par - MŠPU
Aud sentiments - ag + a sentiment
Craftyhazelnut's - patterned paper
Friendship challenge - alles geht
CHNC - #514
Mavelu - razstava izdelkov november (kuvertica)

13 komentarjev:

  1. Wonderful! I like the cups, the colours and the layouts.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and best wishes!
    Ilse (thera)

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorgeous card and envelope Valerija, wonderful design and lovely cup dies, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  3. Res so čudovite in tudi tvoji izdelki z njimi so top.
    Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful card and envelope set. Very lovely design.
    Hugs
    Linda xxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, kako čudovite skodelice in ti krasni papirji... Čudovita pozornost za sosedo, takšne so vredne zlata.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super gorgeous envelope and card and beautiful papers. Great image.xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Valerija, kako lepe...mi je zelo všeč, kako si čez skodelico zalepila napis!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si pocartala sosedo in super uporabila skodelici za dva različna namena :).

    OdgovoriIzbriši
  9. Ooooo kako super si se znašla z drobno pozornostjo za sosedo ❤️ Oba izdelka sta zelo simpatična ❤️

    OdgovoriIzbriši
  10. Great card! I love the cups :)
    Thanks a lot for joining us at Creatalicious! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Oboje je zelo simpaticno in z vintage pridihom.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tako lepa, nežna in barvno všečna je tvoja voščilnica z tremi skodelicami, a prav nič ne zaostaja ljubka kuverta za sosedo. V teh dnevih zelo cenimo vsako prijaznost in pomoč, kajne? Lepo se imej, Veana

    OdgovoriIzbriši