četrtek, 5. november 2020

Srečno

Pa mi je uspelo narediti še eno domačo nalogo - kreativna uporaba črk. Pri besedici srečno, sem o zamenjala s snežinko. Dodala sem še skodelico z letnico prihajajočega leta iz katere visi mini tagec s srčkom, ki predstavlja čajno vrečko. Ker sem med sestavljanjem voščilnice ravno pila čaj, sem vrvico odrezala kar od pravega čaja, ki sem ga imela takrat na mizi...bolj pristno ne gre :)



 Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca novembra
Najlepši par - Nova kolekcija
Najlepši par - MŠPU
Mijh Hobbyhonk Challenge - slimline card
CHNC - #514

7 komentarjev:

  1. Beautiful card and most gorgeous image..xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je čudovita in ideja z vrvico je res simpatična :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. I like that tea too! It's full of love! Very nice card!

    OdgovoriIzbriši
  4. Domača naloga čudovito izpolnjena, saj snežinka namesto je izvirna. Morda še k meni kdaj uide... Hvala! Šalčka z tagecem pa srčkan dodatek. Objem, Veana

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si nadomestila O s snežinko.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely card Valerija!
    Thank you for joining us at MHH and good luck!
    xxAngela

    OdgovoriIzbriši